دنیای وب

دنیای وب

دنیای وب

دنیای وب

دنیای وب

دنیای وب

کلمات کلیدی

.

دانلود پرسشنامه سبک زندگی در بارداری

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

فعال سازی کدهای ستاره مربع ها( USSD) با کلی کسب درآمد آسان و سریع

دانلود پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن

دانلود نقشه سازه ای و معماری یک ساختمان مسکونی 5 طبقه بتنی

سوالات ازمون اصلی ایین نامه راهنمایی و رانندگی سال 99

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی.

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975)

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار.

سوالات پایانترم درایو.

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک .

پاورپوینت اسلاید در مورد جزیره قشم .

آنالیز تابعی چارلز شوارتز .

پاورپوینت نظریه زیستی شخصیت رابرت کلونینجر.

پاورپوینت نانو تکنولوژی.

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD).

پاورپوینت نظریه شرطی سازی کلاسیک رسکورلا واگنر

مبانی نظری مسئولیت های اجتماعی اخلاق شرکتی و فرصت های رشد

پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان ABS

پاورپوینت روش تحقیق در تربیت بدنی pptx

پاورپوینت مخاطرات کویر.

پیوندهای روزانه

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

نقش فعالیت های خواندن در خانه در پیش بینی راهبردهای فراشناختی و شناختی خواندن و درک مطلب دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی
دسته بندی عمومی
فرمت فایل docx
حجم فایل 331 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 124
نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیش بینی

فروشنده فایل

کد کاربری 3
 
 

چکیده:

مهارت خواندن پایه یادگیری همه موضوعات درسی و غیردرسی است؛ راهبردهای شناختی و فراشناختی از مهمترین راهبردهای یادگیری است، فرد در حین خواندن و درک مطلب آن را به کار می گیرد. از دیگر سو، عوامل بسیاری بر توسعه مهارت های خواندن و درک مطلب دانش اموزان تاثیرگذار است. خواندن در خانه، خواندن با والدین، ارزش گذاری والدین برای سواد، کیفیت محیط خانه و حمایت کننده بودن محیط خانه رابطه مثبتی با ظهور توانایی سواد کودکان دارد.از این رو مطالعه حاضر با هدف تبیین نقش فعالیتهای خواندن در خانه در پیشبینی راهبردهای فرا شناختی و شناختی خواندن دانش اموزان مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد انجام گرفت.

روش تحقیق از نظر ماهیت، مقطعی-کاربردی و از نظر اجرا نیز پیمایش بود. دانش آموزان دختر مقطع چهارم ابتدایی شهر یزد جامعه آماری ما را تشکیل دادند، که تعداد 100 دانش آموز به عنوان حجم نمونه با شیوه نمونه گیری خوشه ای مورد آزمون قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه بود، شامل: مقیاس زمینه یابی یادگیری خواندن (پرلز،2006)،راهبردهاییادگیری (شناختیوفراشناختی) و درک مطلب کرمی(1380). داده­های به دست آمده با استفاده از نرم افزار آماری spssورژن 20مورد پردازش و تحلیل قرار گرفت.

یافته ها نشان داد که: میزان راهبردهای شناختی دانش آموزان بیش از راهبردهای فراشناختی است(05/0>p)؛ و همچنین، فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی کننده مثبت تغییرات راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن دانش اموزان می باشد(001/0>p)، و بر آن تاثیرگذار بوده است.8/39 درصد از واریانس متغیر راهبردهای شناختی خواندن و 2/45 درصد از واریانس متغیر راهبردهای فراشناختی خواندن توسط فعالیت های خواندن در خانه پیش بینی می شود. همچنین، 1/49 درصد از واریانس متغیر درک مطلب نیزتوسط فعالیت­های خواندن درخانه پیش­بینی می­شود.بنابراین، فعالیت­های خواندن در خانه، صرف وقت برای خواندن، ارزش گذاری برای مطالعه و درگیری والدین و نظارت بر رفتارهای خواندن فرزندان می تواند منجر به تقویت راهبردهای شناختی و فراشناختی خواندن و ادراک مطلب دانش آموزان گردد.

  • arina saraf
الگوها و راهکارهای طراحی مسکن امروزی (معاصر) یزد با رویکرد معماری بومی

الگوها و راهکار های طراحی مسکن امروزی (معاصر) یزد با رویکرد معماری بومی در قالب pdf در 125 صفحه

دانلود الگوها و راهکارهای طراحی مسکن امروزی (معاصر) یزد با رویکرد معماری بومی

یزد معماری بومی یزد طراحی مسکن یزد با رویکرد بومی
دسته بندی معماری
فرمت فایل pdf
حجم فایل 4417 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125

الگوها و راهکار های طراحی مسکن امروزی (معاصر) یزد با رویکرد معماری بومی در قالب pdf در 125 صفحه

یکی از موارد مهم شکل دهنده هر معماری، تکنیک یا فرایند ساخت آن است. متأسفانه علیرغم پیشرفت دانش و توان مهندسی و تکنولوژی ساخت، هیچ کدام نتوانسته است در بالا بردن کیفیت فضاها و ارزش های معماری متناسب با زندگی انسان معاصر کمک شایانی کند؛ به گونه ای که فضاهای معماری امروز به فضاهایی تک بعدی و فاقد معنا تبدیل شده و کیفیت یکسانی پیدا کرده اند. علاوه بر این، تکنولوژی موجب شده، (برخلاف تقاوت های فرهنگی، اقلیمی، بومی که در محیط موجود می باشد)، بناها در نقاط مختلف کشور یکسان شده و آنچنان تفاوتی با هم نداشته باشند. این موضوع، موجب تقلیل کیفیت فضاها گشته و باعث شده هویت فضاها از بین برود.

بنابراین با رجوع به تکنیک ها و روش های ساخت که با توجه به جزئیات، مصالح و همچنین همنشینی آنها و ترکیب مناسب اجزاء بدست می آید می توان به سمت کیفیت مطلوب در معماری معاصر پیش رفت، بدین منظور در این پروژه با یک مطالعه اکتشافی، پتانسیل های تکنولوژی های بومی بررسی گشته و با مطالعه میدانی تأثیر آنها به صورت مصداقی و عینی در نمونه های معاصر یزد مورد بررسی قرار گرفت از این طریق احکام طراحی استخراج گردیده و در طراحی مورد استفاده قرار گرفت.

این پروژه با توجه به آنکه تکنولوژی را یکی از عناصر اصلی کیفیت دهی به فضاها می داند در صدد است که با شناخت پتانسیل های معماری بومی که در تکنولوژی های بومی نهفته، با دستاویز قرار دادن موضوع مسکن، در جهت ارائه راهکارهایی به منظور طراحی فضایی با کیفیت و هویت تلاش کند. لذا این تحقیق می تواند آغازگر نگاهی به معماری بومی باشد، که تسری این امر را می توان در طرح های توسعه روستایی، حوزه آموزش معماری، همچنین محیط های مختلف از جمله فضای آموزشی، اداری، مسکونی و.. دید.

 

فهرست مطالب

 ۱- ۱مقدمه

۲ - ۱ طرح مسئله و ضرورت آن

۳ - ۱ پیشینه تحقیق

۴ - ۱ پرسش تحقیق

۵ - ۱ فرضیه تحقیق

۶ - ۱ هدف تحقیق

۷ - ۱ روش تحقیق

  فصل دوم: بومگرایی و معماری بومی 

۱ - ۲ مینی بوم گرایی

۱ - ۱ - ۱ - ۲ ریشه شناسی واژه بوم

۳ - ۱ - ۱ - ۲ تعریف بوم

۲ - ۱ - ۲ دانش بومی و اهمیت آن

۱ - ۲ -۳ هویت بومی و بومی گرایی

۲ - ۳ معماری بومی

۱ - ۲ - ۲ رویکردهای معماری بومی

۱ - ۱ - ۲ - ۳ معماری بومی و زمینه گرایی

۲ - ۱ - ۳ - ۲ معماری بومی و مردم گرایی

۳ - ۱ - ۲ - ۲ معماری بوتی و طبیعت گرایی

۲ - ۳ - ۲ عوامل موثر در شکل گیری معماری بومی

۳ - ۴ - ۲ جوهره های شکل گیری معماری بومی

۴ - ۲ - ۲ مزیت ها و ویژگی های معماری بومی

۳ - ۲ معماری بومی در زمانه اکنون

۱ - ۳ - ۲ بومی گرایی در قرن ۲۱

۲ - ۳ - ۲ معرفی چند نمونه خارجی

۱ - ۲ - ۳ - ۲ طراحی مقابل عناصر

۲ - ۳ - ۳ - ۲ بیشه ای برای یک شیفته مه

۳ - ۲ - ۳ - ۲ خانه ای برای تعطیلات در مصر

۴ - ۴ - ۲ - ۲ معماری بومی در ایران

جمع بندی

فصل سوم: شناخت تکنولوژی بومی 

۱ - ۳ تکنولوژی چیست؟

۱ - ۱ - ۳ واژه شناسی تکنولوژی

۱ - ۳ -۲ تعریف تکنولوژی

۱ - ۳ -۳ رویکردهای تکنولوژی

۱ - ۳ - ۱ - ۳ رویکرد ابزاری

۲ - ۳ - ۱ -۳ رویکرد غیرابزاری

۲ - ۳ جایگاه تکنولوژی در معماری

۱ - ۲ - ۳ تکنولوژی و کالبد یتا

۲ - ۲ - ۳ تکنولوژی و محیط زیست

۳ - ۲ - ۳ تکنولوژی، اجتماع و فرهنگ:

۴ - ۲ - ۳ تکنولوژی و اقتصاد

۱ - ۴ - ۲ - ۳ تأثیر تکنولوژی در معماری معاصر

 ۳ - ۲ تکنولوژی و بوم

۱ - ۳ - ۳ تکنولوژی، نقص ها و کمبودها

۲ - ۳ - ۳ تکنولوژی بومی

۴ - ۳ پتانسیلهای تکنولوژی های بومی

۱ - ۴ - ۳ شناخت پتانسیلهای تکنولوژی بومی در حوزه کالبدی 

۲ - ۴ - ۳شناخت پتانسیلهای تکنولوژی بومی در حوزه زیست - محیطی

۳ - ۴ - ۳ شناخت پتانسیلهای تکنولوژی بومی در حوزه اجتماعی - فرهنگی

۴ - ۴ - ۳ - شناخت پتانسیلهای تکنولوژی بومی در حوزه اقتصادی 

جمع بندی

فصل چهارم: تکنولوژی بومی و کیفیت فضا

۱ - ۴ مصداق اول (کانون اندیشه و خرد ایران زمین)

۱ - ۱ - ۴ معرفی

۲ - ۱ - ۴ تایر تکنولوژی بومی در کیفیت بخشی به فضا در این بنا

۲ - ۴ مصداق دوم (خانه صاحب مسجد عسگریه)

۱ - ۲ - ۴ معرفی

۲ - ۲ - ۴ تأثیر تکنولوژی بومی در کیفیت بخشی به فضا در این بنا

 - ۴ مصداق سوم: (هتل باغ مشیرالممالک)

۱ - ۴ - ۴ معرفی

۲ - ۳ - ۴ تاثیر تکنولوژی بومی در کیفیت بخشی به فضا در این بنا

۴ - ۴ مصداق چهارم (خانه دکتر حسین مهدوی پور)

۱ - ۴ - ۴ معرفی

۲ - ۴ - ۴ تاثیر تکنولوژی بومی در کیفیت بخشی به فضا در این بنا

۵ - ۴ مصداق پنجم (خانه دکتر سید مصطفی نشانی پور)

۱ - ۵ - ۴ معرفی

۲ - ۵ - ۴ تاثیر تکنولوژی بومی در کیفیت بخشی به فضا در این بنا

۶ - ۴ مصداق ششم (خانه دکتر محمدحسین آیت اللهی)

معرفی

۲ - ۶ - ۴ تاثیر تکنولوژی بومی در کیفیت بخشی به قضا در این بنا

۷ - ۴ مصداق ششم(خانه دکتر کاظم مندگاری)

۱ - ۷ - ۲ معرفی

۲ - ۷ - ۴ تاثیر تکنولوژی بومی در کیفیت بخشی به فضا در این بنا

۸ - ۴ جمع بندی

۹ - ۴ احکام و اصول طراحی

فصل پنجم: معرفی موضوع و روند طراحی ها معرفی موضوع طراحی

۲ - ۵ سیر شکل گیری موضوع طراحی

۱ - ۲ - ۵ منزل اول -۲ - ۳ منزل دوم

۳ - ۲ - ۵ منزل سوم

۴ - ۲ - ۵ منزل چهارم

۵ - ۲ - ۵ منزل پنجم

۲ - ۵ فرایند طراحی

۴ - ۵ طراحی چند نمونه مسکن

۴ - ۵ -۱ معرفی نمونه اول

۲ - ۴ - ۵ معرفی نمونه دوم

۳ - ۴ - ۵ معرفی نمونه سوم

منابع و ماخذ

پیوست

 

 

دانلود الگوها و راهکارهای طراحی مسکن امروزی (معاصر) یزد با رویکرد معماری بومی

  • arina saraf
دانلود ترجمه مقاله (2017) Revisiting customers perception of service quality in fast food restaurants

رستوران فست فود رضایت مشتری Customer satisfaction Consumer service marketing behavioral Marketing strategy

دانلود دانلود ترجمه مقاله (2017) Revisiting customers perception of service quality in fast food restaurants

رستوران 
فست فود
رضایت مشتری
Customer satisfaction
Consumer service marketing behavioral 
Marketing strategy
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 622 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

 

نویسندگان: آیدین نمین

کلمات کلیدی : Fast food retailing -Customer satisfaction -Consumer service marketing behavioral- intentions- Marketing strategy

 

 

ABSTRACT

 

This research is an extension to previous work in fast food restaurant marketing. The population of this research consists of actual fast food restaurant customers. Following the literature, data are analyzed using Confirmatory Factor Analysis, Structural Equation Modeling, and Path Analysis. Findings of this work identify factors impacting customer satisfaction, as well as dimensions of service quality and their rankings in the fast food restaurant context. Results indicate that there is no direct way of increasing behavioral intentions through improving service quality for fast food restaurants. Rather, behavioral intentions can be improved through customer satisfaction as an intermediary. Further, this work finds evidence that customer satisfaction can be improved through service quality, food quality, and price-value ratio, which in turn would pave an indirect path toward improvement in behavioral intentions in this industry. Results of this research shed light on prioritizing managers’ focus and resource allocation for customer satisfaction and different dimensions of service quality and can be used by fast food restaurant managers to set guidelines and strategies in providing better service to their    customers

 

 

1. Introduction
Providing high quality service to customers is one of the most important challenges every organization faces. No firm can survive unless it can attract and keep a sufficient number of satisfied customers. Successful performance of firms depends on creation of distinctive value in services they offer in an effective way for customers. This has made the perceived product quality become one of the most important competitive factors in the market. Customer satisfaction, in general, is one of the most important factors in determining an organization's success and increased efficiency. This paper uses the definition of customer satisfaction offered by the SERVPERF instrument (Cronin and Taylor, 1992): customer performance perceptions and performance importance which measure service quality. The SERVPERF instrument is developed based on the SERVQUAL instrument by Parasuraman et al. (1985, 1988) in which service quality is measured as the gap between perceptions and expectations. SERVQUAL suggests that a positive gap would indicate satisfaction, while a negative one would indicate dissatisfaction. In this research, as is common in the fast food restaurant literature, customer satisfaction is measured with the SERVPERF instrument and is sourced from food quality, service quality, and price-value ratio. A detailed discussion of variable choices and their root in the literature is provided in the paper. According to Kotler and Armstrong (1995), marketers always look for ways to create value and .satisfaction for their customers, which is an evidence for the importance of customer satisfaction

 

چکیده

این تحقیق، ادامه تحقیق قبلی ودرباره بازار رستورانهای فست فود/غذای اماده است. جمعیت این تحقیق شامل مشتریان واقعی رستورانهای غذای اماده است. طبق این تحقیق، داده ها با استفاده از عوامل تحلیلی مورد تایید، رابطه بنیادی مدلسازی و مسیر ازمایش انالیز میشوند. یافته های این تحقیق، عوامل تاثیر گذار بر رضایت مشتری و اهمیت کیفیت خدمات و درجه بندی انها در رستورانها را شناسایی میکند. نتایج نشان میدهد که هیچ مسیر مستقیمی در افزایش اهداف رفتاری ودر بهبود کیفیت خدمات برای رستورانها وجود ندارد. نسبتا اهداف رفتاری میتواند بعنوان میانجی رضایت مشتری را بهبود ببخشد. بعلاوه، این تحقیق شواهدی را یافته است که رضایت مشتری میتواند از طریق کیفیت غذا، کیفیت خدمات ومیزان ارزش قیمت که درعوض مسیرهای غیر مستقیم اهداف رفتاری را در این صنعت بهبود میبخشند. نتایج این تحقیق

رهنمودی برای مدیران رستورانها است تا استراتژیهایی را فراهم میکنند تا سرویس دهی بهتری برای مشتریان داشته باشند.

مقدمه

فراهم کردن کیفیت بالای خدمات به مشتریان، یکی از چالشهای مهمی است که هر سازمانی با ان روبرو است. هیچ شرکتی نمیتواند دوام بیاورد مگر اینکه تعداد کافی ازمشتریان را جذب کند وانها را راضی نگه دارد. عملکرد موفق شرکتها بستگی به ایجاد ارزشهای مجزا در خدماتی  است که انها ارائه میدهند. کیفیت محصولات مشاهده شده یکی از عوامل رقابتی در بازار است.

بطور کلی رضایت مشتری یکی از مهمترین عوامل، در تعیین موفقیت سازمان وافزایش بهره وری است. این مقاله از تعریف رضایت مشتری که توسط SERVPERF ارائه شده است، استفاده میکند; مشاهده عملکرد مشتری و اهمیت عملکرد ان است که میزان کیفیت خدمات را اندازه گیری میکنند. ابزار  SERVPERF براساس ابزار SERVQUAL وبوسیله پاراشورمن و همکارانش توسعه یافته است که کیفیت خدمات بعنوان شکاف/ فاصله بین مشاهدات و انتظارات محسوب میشود. SERVQUAL اشاره دارد که شکاف مثبت، رضایت را نشان میدهد ، درحالیکه شکاف منفی نارضایتی را نشان میدهد. در این تحقیق برای ارزیابی کیفیت غذا و خدمات میزان قیمت از ابزار SERVPERF استفاده شده است. جزییات بحث و انتخاب متغیرها و اصول انها در تحقیق، در این مقاله ارائه داده شده است. براساس کوتلر و ارمسترانگ، بازارها همیشه در جستجوی روشهایی هستند که رضایت را برای مشتریان ایجاد کنند که مدرکی برای اهمیت رضایت مشتری است.

 

 

فایل ترجمه شده ورد 24 صفحه 

 فایل اصلی لاتین و فایل ترجمه شده  به شما عزیزان ارائه میگردد...

 

دانلود دانلود ترجمه مقاله (2017) Revisiting customers perception of service quality in fast food restaurants

  • arina saraf

پاورپوینت حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)

دانلود پاورپوینت با موضوع حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف مسئولیت اجتماعی شرکت، حاکمیت شرکتی، خاستگاه حاکمیت شرکتی، رویکردهای نظری موجود در زمینه حاکمیت شرکتی، شفافیت، شفافیت در بازار سرمایه، حاکمیت شرکتی و شفافیت


مشخصات فایل

تعداد صفحات 22
حجم 236 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی حسابداری


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت با موضوع حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعریف مسئولیت اجتماعی شرکت

حاکمیت شرکتی

خاستگاه حاکمیت شرکتی

رویکردهای نظری موجود در زمینه حاکمیت شرکتی

شفافیت

شفافیت در بازار سرمایه

حاکمیت شرکتی و شفافیت

مدلی برای تبیین ارتباط میان حاکمیت شرکتی و شفافیت

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)

نقش شرکتهای سپرده گذاری در دنیا

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)"  می باشد که در حجم 22  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • arina saraf

پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت .

arina saraf | چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۴۱ ب.ظ

پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت

دانلود پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت


مشخصات فایل

تعداد صفحات 72
حجم 1183 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت جهت رشته معماری در قالب 72 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


ویلا به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

 

 

 

این پاورپوینت پروژه ی پایان ترم درس تنظیم شرایط محیطی می باشد که در آن یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت در 73 اسلاید ، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است .

 

 

 

فهرست مطالب
پرسپکتیو شخارجی حجم (ضلع شمالی و غربی)
پرسپکتیو خارجی حجم (ضلع جنوبی و شرقی)
نمای جنوبی
نمای غربی
نمای شرقی
نمای شمالی
مقطع
سایه اندازی فضای داخلی
حداقل باز شو در جبهه شمالی بنا
مشخصات احجام
مشخصات شهر تبریز
میانگین دمای بادهای غالب هفتگی تبریز
بادهای غالب سالانه تبریز-میانگین زطوبت نسبی
بادهای غالب سالانه تبریز-میانگین سرعت باد
محدوده آسایش در 21 ‍‍ژوئن (انقلاب تابستانی)
محدوده آسایش در 21 ‍دسامبر (انقلاب زمستانی)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • arina saraf

دانلود پاورپوینت مدلسازی فرآیندی و DFD ..

arina saraf | دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ

دانلود پاورپوینت مدلسازی فرآیندی و DFD

دانلود پاورپوینت مدلسازی فرآیندی و DFD


مشخصات فایل

تعداد صفحات 29
حجم 810 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مدلسازی فرآیندی و DFD جهت رشته مدیریت در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

تحلیل سیستم، یک تکنیک حل مساله است که سیستم را به اجزاء آن تجزیه کرده و به بررسی عملکرد و تعامل اجزاء با همدیگر برای تحقق اهدافشان می پردازد.

طراحی سیستم، یک تکنیک مکمل (برای تحلیل سیستم) در حل مسأله است که اجزاء سیستم را مجدداً در کنار هم قرار داده و سیستم بهبود یافته را ارائه می دهد. می تواند شامل اضافه کردن، حذف کردن و یا تغییر اجزاء سیستم اولیه باشد.

 

 

 

 

فهرست مطالب:
تحلیل و طراحی سیستم
مدل و مدلسازی
مدلسازی فرایندی و نمودار جریان داده (DFD)
مثالی از یک نمودار جریان داده (DFD)
4 جزء در نمودار جریان داده (DFD)
فرایند
جریان داده
مثال
مخزن داده
موجودیت خارجی
ترسیم DFD: دو استراتژی مهم!
ترسیم DFD
سطوح مختلف DFD
مثال ها
اشتباهات رایج در ترسیم DFD
تفکر سیستمی و نمودار جریان داده (DFD)

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

  • arina saraf